Jäsentiedotteet

JÄSENET HUOM!

Jäsensivuille pääsy vaati tunnukset. Saat tunnukset lähettämällä pyynnön ylläpitäjälle osoitteeseen pohjankarhukoirayhdistys@gmail.com Pyynnön yhteydessä ilmoita sähköpostiosoitteesi!

Ultracomin Gps tutkan voitti Jouni Pätsi Kuusamosta. Onnettarena toimi yhdistyksen puheenjohtaja Kalevi Gönstrand.

Hei!

Talvi on kääntynyt kevääksi, eikä kesäkään ole kaukana. Kelien puolesta hätyytellään jo hellerajoja. Pohjan Karhukoirayhdistyksen toimintaa vilkastutti talven osalta Spj:n Talvipäivät, jotka järjestettiin Rokualla maaliskuussa. Talvipäivät sujuivat mainiosti niin vuosikokouksen kuin päänäyttelyn osalta. Järjestäjinä olemme saaneet kiitosta monelta taholta. Haluamme välittää suuret kiitokset kaikille talkooapua antaneille jäsenillemme!

Pohjan Karhukoirayhdistyksen hallituksen kokouksen yhteydessä arvottiin kaikkien jäsenmaksunsa ajallaan hoitaneiden kesken Ultracomin GPS tutka. Arpa suosi tällä kerralla Jouni Pätsiä Kuusamosta, onnittelut voittajalle!

Jos jäsenmaksusi on vielä suorittamatta niin huomioithan monien jäsenetujen edellyttävän, että maksu on suoritettu ajallaan. Hallituksen kokouksessa linjattiin tulevan koekauden arvo-ottelujen osallistumistukien sekä kuluvan vuoden PEVISA tukien myöntämisen ehdoksi, että jäsenmaksu on maksettu viimeistään 31.5.2018 mennessä!

Yhdistyksen toiminta painottuu kesäkaudella loppukesälle. Hirv ja Karh palkintotuomarien jatkokurssi järjestetään Haukiputaalla 11.8.2018. Kurssin pitää Antti Seppälä. Huomioithan, että tällä kurssilla onnistuu päivittää myös Karh tuomarikortti uusia sääntöjä vastaavaksi!

Kennelliiton luonnetestiä anotaan pidettäväksi 4.8.2018. Luonnetestin lisäksi päivä sisältää mahdollisesti muutakin ohjelmaa. Tästä tiedotetaan lisää, kunhan asia ja päivän sisältö varmistuu. Tapahtuman järjestelyihin on talkooapu tervetullutta. Jos aikaa ja intoa on, niin olethan yhteydessä Grönstrandin Kaleviin!

Mukavaa kesää!

-Hallitus

Kotisivuille lisää materiaalia!

Kotisivujen kuvitus on kesken. Jos haluat kuviasi sivuille tai muihin yhdistyksen julkaisuihin, niin lähetä niitä osoitteeseen pohjankarhukoirayhdistys@gmail.com. Nimeä kuvissa esiintyvät henkilöt ja koirat sekä tapahtumavuosi. Ei haittaa, jos kuvaan liittyy tarina jonka haluat jakaa.

Yhteystiedot osiossa julkaisemme yhdistyksen jäsenien kasvattajien yhteystietoja. Jos haluat nimesi ja osoitteesi listalle, niin laita pyyntö ja yhteystiedot osoitteeseen pohjankarhukoirayhdistys@gmail.com

Pohjan karhukoirayhdistys tukee jäseniään taloudellisesti!

Koetoiminnassa:

Osallistumismaksun suuruisella summalla hänen osallistuessaan omalla koiralla Hirvenhaukku-, Kuningatar- ja Tappisarviotteluun, sekä Seniorihaukkuihin.

Tuen ehtona koiran tulee olla yhdistyksen jäsenen omistuksessa ja hallinnassa. Poislukien alaikäisen perheenjäsenen koira.
Jäsenmaksu tulee olla maksettuna eräpäivään mennessä, kuitenkin ennen koekauden alkua.

PEVISA-tarkastuksissa 26.2.2018 ALKAEN:

Lonkkakuvaus 40 eur.

Silmätarkastus 30 eur.

Silmien uusintatarkastus yli 5-vuotiaille 40 eur.

Tuen ehtona koiran tulee olla yhdistyksen jäsenen omistuksessa ja hallinnassa. Pois lukien alaikäisen perheenjäsenen koira.

Jäsenmaksu yhdistykselle tulee olla maksettuna tukea haettavalle vuodelle.

Tuet haetaan  lähettämällä kuitti välittömästi tapahtuman jälkeen yhdistyksen sihteerille:

Kokeista osallistumismaksukuitti tai tulostettu tosite maksusta.

PEVISA-tarkastuksista eläinlääkärin antama maksukuitti.

Liittämällä mukaan omistajan tiedot, koiran tiedot, sekä pankkiyhteystieto.

Huom! Kaikkien tukien maksamisen edellytyksenä on että koiran omistajatiedot löytyvät kennelliiton jalostustietojärjestelmästä tai päivitetyllä omistajatodistuksella todistettuna.

PEVISA-tuki myönnetään yhdelle karjalankarhukoiran silmä- ja lonkkatarkastukselle / vuosi / jäsen.

Karhunhaukkutaipumuksen testaamista tuetaan seuraavasti:

Karhunhaukkutaipumuskokeen suorittaneita jäsenten omistamia koiria tuetaan 50e/koira/vuosi. (Karh 0-1).

Häkkikarhutestausta Ruotsissa tuetaan jäsenille arvostelutodistusta vastaan 50e/koira/vuosi.

Jäsenmaksu tulee olla maksettuna eräpäivään mennessä.

KVA Portinkurun Siiri ja KVA Piippuvitikon Pötky
Peltomaan Rymy